Partnerskab med Det Faglige Hus

Det nye partnerskab skal levere forsikringsløsninger til medlemmerne i Det Faglige Hus under navnet ”Det Faglige Hus – Forsikringsagentur” og have hovedsæde i Esbjerg.

Fra 1. januar 2021 kan medlemmerne i Det Faglige Hus få deres forsikringer gennem Det Faglige Hus – Forsikringsagentur. Dermed får medlemmerne adgang til en endnu bredere forsikringspalette.

Til fordel for medlemmerne i Det Faglige Hus

Johnny Nim, Landsformand i Det Faglige Hus fortæller: ”Med det nye samarbejde kommer vi til at stå stærkere i vores branche, idet vores medlemmer kan se frem til en endnu bredere forsikringspalette med fleksible og konkurrencedygtige forsikringsløsninger. Samtidig er Sønderjysk Forsikring et bundsolidt forsikringsselskab med mere end 160 års erfaring. De er ejet af kunderne, og vi er en demokratisk organisation valgt af medlemmerne, og derfor skal ingen af os tjene penge til aktionærer/medlemmer, men vi kan begge holde priserne på et konkurrencedygtigt niveau. Det er alt sammen noget, der kommer vores medlemmer til gode.”

Strategiske partnerskaber er en del af strategien hos Sønderjysk Forsikring

Hos Sønderjysk Forsikring er der også glæde over det nye partnerskab. ”Vi har netop implementeret nye IT-systemer, og har gennem en årrække vist, at vi kan håndtere både vækst i antal kunder og på bundlinjen. Samtidig er strategiske partnerskaber en del af vores strategi, og her ser vi Det Faglige Hus som en af de store partneraftaler på markedet,” fortæller Frank Abel, der er adm. direktør for Sønderjysk Forsikring og også bliver det for Det Faglige Hus – Forsikringsagentur.

Bestyrelsesformanden for Sønderjysk Forsikring, Marianne Hvid, supplerer: ”Det Faglige Hus og Sønderjysk Forsikring er et rigtigt godt match. De har medlemmerne, mens vi har teknikken til at levere konkurrencedygtige forsikringsprodukter. Vi er begge beliggende i Syddanmark, og så deler vi de samme værdier. Sammen ønsker vi at give kunder og medlemmer de bedste løsninger kombineret med en nærværende og personlig service.”

For yderligere information – kontakt venligst:

• Frank Abel, Adm. direktør for Sønderjysk Forsikring & Det Faglige Hus – Forsikringsagentur, tlf. 20 58 22 57
• Johnny Nim, Landsformand i Det Faglige Hus, tlf. 23 31 74 90
• Marianne Hvid, Bestyrelsesformand hos Sønderjysk Forsikring, tlf. 20 45 45 37

Foto:

Der var flot morgensol over Esbjerg, da Johnny Nim, Landsformand i Det Faglige Hus (t.h.) og Frank Abel, Adm. direktør for Sønderjysk Forsikring og Det Faglige Hus – Forsikringsagentur (t.v.), onsdag morgen fortalte om det nye, stærke partnerskab.