Anmeld din skade
Du kan anmelde de fleste skader nemt og hurtigt via Min side. Hvis du vil anmelde en skade i forbindelse med en leasingaftale eller på din rejseforsikring, kan du se mere i guidelines herunder.
Anmeld din skade online eller ring til os på tlf. 73 42 75 00.
Du kan anmelde de fleste skader nemt og hurtigt via Min side. Hvis du vil anmelde en skade i forbindelse med en leasingaftale eller på din rejseforsikring, kan du se mere i guidelines herunder.
Eller ring til os på
Hvad sker der, når du har anmeldt en skade hos os?
Anmeld skade
Du anmelder din skade via Min side. Du kan vedhæfte relevante dokumenter, billeder og kvitteringer.
Behandling af din skade
Vi starter skadebehandlingen – ofte inden for 24 timer. Du kan følge din skadebehandling på Min side under “Skader”.
Afslutning af skadesforløb
Når skadebehandlingen er afsluttet, modtager du svar fra os, samt information omkring evt. udbetaling af din skadeerstatning.
Når du anmelder din skade, er det en god idé at have følgende klar:
Ja, på Min side under “Skader” kan du vedhæfte billeder, kvitteringer, fakturaer og andre dokumenter til din anmeldte skade, som er under behandling.
Ja, hvis skaden har medført skade på dig, dine ting eller dit køretøj, som en anden er skyld i. I sådan et tilfælde skal du anmelde skaden hos dit forsikringsselskab.
Hvis du har oplysninger om personen, der har lavet skaden, så husk at oplyse det i din skadesanmeldelse. Personen, som er skyld i skaden, skal også anmelde det til sit forsikringsselskab.
Behandlingstiden for en skade varierer efter, hvilken skade du har haft. F.eks. behandler vi de fleste anmeldelser på bilskader og tingskader inden for 24 timer, mens der må forventes en længere behandlingstid på personskader.
Langt de fleste som oplever vores skadebehandling, giver os en høj score på Trustpilot bagefter, og det er noget, vi er stolte af.
På Min side under “Forsikringer” kan du finde din selvrisiko. Selvrisikoen er det beløb, som du skal betale, når du har en skade. Selvrisikoen bliver automatisk trukket fra din erstatning.
Du betaler altid kun én selvrisiko, også hvis skaden omfatter flere forsikringer.
Hvis du får behov hjælp her og nu i forbindelse med en skade, kan du altid kontakte os på tlf. 73 40 41 49. Hvis du ringer uden for vores åbningstid, stilles du automatisk om til vores alarmcentral.
Hvis du får behov for akut hjælp i udlandet, skal du kontakte SOS International på tlf. +45 38 48 92 92. De er klar til at hjælpe dig 24 timer i døgnet.
Når skaden er sket, har vi fire råd, som er vigtige at følge:
Har du brug for øjeblikkelig assistance i forbindelse med en akut skade, kan du kontakte vores alarmcentral døgnet rundt på tlf. 73 40 41 49.
Vi har samlet en vores bedste forebyggende tips, så du undgå skader fremover.
På almindelige hverdage er ventetiden altid max. 30 sek.
Ved en pludselig opstået skade, som kræver øjeblikkelig handling, kan du ringe døgnet rundt.
Åbningstid:
Mandag – Torsdag: 9.00 – 16.00
Fredag: 9.00 – 14.00
Tidsrum
Hverdage
Kl. 9-10
Kl. 10-11
Kl. 11-12
Kl. 12-13
Kl. 13-14
Kl. 14-15
Kl. 15-16
Det er, når skaden er sket, at vi skal vise vores værd. Derfor arbejder vi hver dag for, at du skal opleve, at det er trygt og hurtigt at anmelde en skade samt få en skade afklaret. Uanset hvad der er sket, så er vi her for at hjælpe dig godt videre.
Du kan anmelde din skade ved at ringe til os eller gennem selvbetjening på Min side.